Stor gäsp!

Det är med en STOR gäsp som jag startar detta inlägg.
Alice vaknade redan klockan 4 och kom in o la sig hos oss, och jag har ju så oerhört svårt att somna om när jag blir väckt. Så någon djupsömn efter det tror jag inte att jag fick, sketonge.

Vid 6 bestämde hon sig för att gå upp och ville ha något att stoppa i magen. Jag försökte somna om under tiden som Alice kollade på tv, så snäll mamma är jag ;)
Men sen händer något. Vid 7 får Alice för sig att hon ska gå runt i hela lägenheten och tända varenda lampa vi har, inklusive lampan i hennes och Linnéas sovrum.
Ja, alltså, Linnéa låg ju o sov hur skönt som helst i sin säng när Alice fick för sig att väcka henne genom att tända taklampa.
Så snäll storasyster har Linnéa, oerhört snäll!

Nu ska jag försöka samla alla krafter jag har inför mitt sjukhusbesök senare sen. Är så otroligt nervös över vad som kommer ske och vad som kommer att sägas.

Håll tummarna för att allt ser okej ut och tänk på mig idag snälla!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0