29 september

Godmorgon godmorgon!

Här ligger jag och kollar på när vår sjukling spelar xylofon för mig, oerhört vackert är det.

Det känns lite bättre idag, skönt att det börjar gå åt rätt håll. Men gör fortfarande ont i kroppen på mig!

Känns skönt att mitt i detta sorgsna så fick vi ett väldigt glatt besked i tisdags iallafall.
Robin ska börja på ett nytt jobb på måndag. Där han jobbar nu har han bara kontrakt på till imorgon, så han går på det nya med en gång. Så oerhört skönt!
Och att han slipper pendla till Tibro om dagarna är ju superskönt också.
Så på måndag börjar han jobba på KSS på arkivet där.
Så glad för din skull älskling <3

Nu ska jag vila så mycket jag bara kan idag, just nu är det rätt lugnt och skönt denna morgon med barnen. Tack älsklingar!
För Robin är iväg med bilen och ska lämna den på service så vi kan besiktiga bilen om några veckor.

Dags för lite frukost nu känner jag!

Här ligger våran lilla febertjej o vilar under tiden som mamma lagade lite mat igårkväll, gosunge!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0