En underbar dag

Vilken underbar dag jag hade i söndags med Alice!
Sa till henne att hon skulle följa med mig in till stan och få en överraskning.
Väl inne i stan så mötte vi upp min syster Annie och sen kom även Alice kusin Agnes. Vi fyra skulle gå på bio tillsammans.

Det fick bli Alfons Åberg, tre små kortfilmer. Alice och Agnes var helt lyckliga när dom satt där med sina små popcornförpackningar och drack Cola.
Det var första gången som Alice gick på bio, och det gick hur bra som helst.
Så nu vet vi att hon klarar av att gå på bio!

Efteråt gick vi och åt på på donken, och sen fick barnen åka karusell som var ute på torget. Fanns även hoppborg som dom fick hoppa i, och dom var helt för sig själva i början.

Lyckan i deras ögon kommer nog jag och Annie leva på länge. Dom hade nog världens bästa dag tror jag! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0