Dagen

Nu är det alldeles strax läggdags för min del här. Ligget redan i sängen, och ikväll var det riktigt skönt att krypa ner i en skön säng och värma sig med sitt tjocka täcke.

Idag har det varit en bra dag, i början av dagen iallafall!
Har jobbat, och hann jobba några timmar innan min kropp började bete sig konstigt. Utan att dela med mig av för mycket information (inte så mysigt att läsa om blod kanske!) så satt jag halva min lunchrast på toaletten. Mitt missfall som jag fick för två veckor sedan höll på att göra ett avslut på det hela gissar jag.
Självklart på jobbet. Helt underbart!

Kunde knappt röra mig utan att det kändes som det forsade blod.
Fick gå hem och vila istället, för som sagt. Det höll på hela tiden, och stå i butik och gå fram o tillbaka o hjälpa kunder gick inte. Inte med smärtan i magen som jag fick utav det heller.

Nu ikväll har det iallafall lugnat ner sig, som tur är. Så nu är det väl äntligen påväg att göra sitt med detta. Vore skönt o slippa blöda snart, blää!!

Ögonen går i kors här nu, så nu blir det sova. Godnatt med er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0