15 November

Nu var det ett tag sedan jag skrev här igen. Sorry!

Men det har varit lite mycket med mitt missfall, varit på gynmottagningen många gånger pga det.
Nu äntligen hoppas jag att jag kan pusta ut och hoppas på att min kropp kommer igång till det normala igen.
Att blöda i 7 veckor efter ett missfall känns väl inte direkt normalt, men dom har inte hittat något "fel".
Eller jo, sist när jag var på gynmottagningen för ca 2 veckor sedan så hittade dom en cysta på min ena äggstock som var nästan 4 cm stor.

Men som sagt. Håll tummarna för att min kropp är påväg mot det bättre nu, har inte blött på 3 dagar nu så nu hoppas jag att det är slut med skiten.

Vad har hänt sen sist då?
Jag har fyllt år (31 oktober fyllde jag 27 år!), har varit förkylda hela familjen, i söndags var vi i Ullared och shoppade loss ordentligt och igår var jag ÄNTLIGEN hos frisören och fixade mitt slitna hår.
Det var välbehövligt om man säger så, har inte klippt mig sen i mars senast. Så mycket åkte av, men jag är så nöjd.
Färgade det superfint också :)

Nu strax ska jag och barnen ta bussen in till stan och ta kort på dom. Eftersom dom var sjuka när dom tog kort på förskolan, så ska vi dit o ta enskilda bilder idag.
Vill ju inte missa Linnéas första förskolekort ju :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0