AJJ

Kanske ska skriva här lite igen, nu var det några dagar sedan. 
Är lite mörbultad fortfarande sen jag i fredags ramlade med min cykel.....
Har blåmärken lite här o där och ont i ryggen. Men det går nog över snart ;) Haha! 

Skulle cykla i nedförsbacke med cykelvagnen bakom mig med barnen i, och handbromsen ville inte samarbeta med mig just i det läget när jag cyklade i gruset. Jag kastade mig i gräset och cykeln hamnade över mig, cykelvagnen stod kvar så fint så. Det blev jag mest rädd för att det skulle hända barnen något, men dom blev mer ledsna/rädda när dom såg mig ligga där i gräset.

Jag kan inte sluta skratta åt det, för detta är SÅ TYPISKT MIG!!! Hahahaha!! 
Men men, snart är nog min kropp pigg igen ;) 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0