17 januari

Igår var jag på riktigt dåligt humör i stort sett hela dagen. 
Framåt kvällen så började jag känna mig konstig i kroppen så sa till Robin att jag nog är påväg att bli sjuk.

Vaknade för en stund sen, och kan ni gissa vad?
Jo, SJÄLVKLART vaknar jag och har asont i halsen och snorig och värk i huvudet. 
Så typiskt så öppna förskolan startar imorgon efter julledigheten :( 
Hoppas detta bara är någon skit som försvinner över dagen! 

Annars då.
Ska iväg och köpa en bilbarnstol till Linnéa som vi var och kollade på! 
Snål som man är, så åkte vi hem o kollade på nätet först så det inte är billigare o köpa där ifrån.
Men det skiljer typ bara någon hundralapp, så då känner jag att det är bättre att köpa i fysisk butik ifall det skulle vara något :) 
Lilla tjejen börjar verkligen bli stor nu!! 
Hon avskyr verkligen babyskyddet, skriker såfort vi sätter i henne.
Så nu är det dags med ny stol :) 

Nu blir det en kopp te och kolla på när barnen leker :) 


Lindha
2016-01-19 @ 12:49:52

Vad ska ni köpa för stol? 😀

Svar: Vi köpte en Britax Max way till Linnéa :)
Pauline Hildingsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0