Loppi blogbag

Nu är det dags för en blogbag från Loppi igen! :) 
Denna gången kör dom på temat Skönhet och hälsa. 
Superfina produkter och kul med lite saker till mig själv :) 

Den första produkten är ifrån RFSU och är en vaginaltablett som heter Active Balance. Det är en dubbelverkande tablett som tillför "snälla" bakterier som hjälper till att förebygga infektioner.
Man kan ta den under hela graviditeten och även när man har mens.

Sen fick jag med ett presentkort ifrån Pierre Robert där jag får beställa hem ett par valfria trosor. Jag har då beställt hem ett par Invisible Hipsters, som är gjorda av mjuk microfiber. Och dem ger inga synliga troskanter, vilket är ett stort plus!!
Jag längtar verkligen efter att få dom på posten så jag kan få testa dom :) 

Bio-oil är nästa produkt som jag ska få testa på. Och den är ju perfekt till mig nu när jag är gravid, om jag sen får bristningar så hjälper denna olja till att bleka bristningarna. 

Fick en parfym ifrån Yves Rocher, och den luktar helt underbart gott! 
Parfymen heter Bonheur Eau, och är en fruktig doft med äppelextrakt. 
Kommer vara perfekt att ha i sommar sen, verkligen sommarfräsch doft! 

Fick även en mascara ifrån samma märke, Yves Rocher. Den heter Elixir Volume Mascara.
Har använt denna i tre dagar nu och den ger verkligen superfina fransar.
Gillar att borsten är konformad, då är det lätt att komma åt alla fransar. 
Den har även näring i sig ifrån ett peptider från hibiskus, som stärker och reparerat fransarna.

Kakor ifrån märket Friggs fick jag också.
Har inte hunnit smaka på dom än, men det är ett par ekologiska miniriskakor med smak av choklad. 
Kakorna är gjorda på råris ock majs, så de är naturligt glutenfria och har en hög hallt av fullkorn.

Friggs skickade även med ett te i denna blogbag. 
Ett speciellt framtaget te för att bidra med ett tillskott av D-vitamin. 
Med en kopp te av TE+ Solljus tillgodoges en fjärdedel av det dagliga rekommenderade intaget av D-vitamin. 




tommy
2015-03-29 @ 14:32:12
URL: http://investerasmart.blogg.se

fin blogg




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0