Gratis är gott!

Gratis är verkligen gott.
Speciellt i väntans tider på bebis.

Jag har nu hämtat ut alla babyboxar som går att få, och vi har fått SÅ mycket fina och bra saker.
Saker både till mig, bebisen och saker som Alice kan använda.

Allt på bilden (plus lite rabattcheckar och tidningar) har jag fått GRATIS.
Har inte betalat en enda krona för dessa saker :) 

Blöjorna hade jag kuponger på, så dom kostade mig ingenting att "köpa" i butik.

Annars så är det saker ifrån MAM, där får man en gratis napp.
Babybox från Babyproffsen, babybox ifrån Lloyds apotek, babybox ifrån Kronans droghandel och babybox ifrån apotek hjärtat. 
Även lite saker som jag har fått ifrån Loppi Blogbag som jag sparar på inför bebisens ankomst :)

Nu har vi saker så det räcker och blir över här hemma!
Behöver verkligen inte köpa något på ett tag till bebisen iallafall :) 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0