En dag i Göteborg

Jag förstår inte riktigt Alice grej med att vakna klockan 04.00. Det är ju fortfarande natt ju buse!! 

Igår var jag som en zombie, var så galet trött och yr. Anledningen? 
Eh, jag och min lillasyster Nellie var i Göteborg i måndags och GICK i stort sett hela tiden från 11 till halv 8.
Så jag hade så galet ont i fötterna efter allt gående :) 
Och trött efter noll sömn natten mellan måndag och tisdag, för Alice är sjuk och kan inte sova för hon hostar så. 

Göteborg var supermysigt, men vi var galet trötta den sista timman. 
Blev en hel del shopping både för mig och för Nellie!
Passade på att handla lite på Åhléns city också :) 

Kom hem med 3 påsar fulla med saker.
Mest saker till Alice, haha!
Men jag var nöjd ändå :) 

Detta köpte jag: 
Didriksson vinterhandskar
Didriksson vintermössa 
4 böcker 
En pyjamas 
Leksakskakor
En leksak
Skor till mig
Doftljus
Uggla och kanin-lampa 
Pappersdjur i 3D
Ett spel
Fingerdockor
Uggleknoppar till Alice garderob






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0