1.5 vecka sedan

Oj... Det är 1.5 vecka sen som jag skrev här i bloggen.
Men det var detta som jag anade när jag skulle börja jobba igen, att bloggen skulle få ta lite stryk.
När jag inte jobbar så är jag ju med Robin och Alice, och när Alice sover så blir det tv på kvällen innan man går och lägger sig.
 
Sen vet jag väl inte riktigt vad jag ska skriva om alltid, och då blir det att jag inte skriver något istället!
 
Vad har hänt det senaste då?
Jag har fyllt 25 den 31 oktober. 
Har blivit firad av min familj och Robins familj. 
Jag har firat det med mina två kompisar på Pinchos med mat och drinkar.
Jag har jobbat ;) 
 
Idag ligger jag utslagen i soffan/sängen och försöker hämta krafter.
Är hemma ifrån jobbet då jag har åkt på världens förkylning. Så vilar upp mig ordentligt och hoppas på att jag är pigg och frisk imorgon! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0