Netto

Åkte till Netto en sväng i måndags för att kolla in deras heminredning och sådant! 
Man ser ju i reklambladen jämt att dom har så fina saker. 

Hem kom jag med en påse full med fint porslin av lite allt möjligt!
Knopparna på Alice garderob köpte jag där för 20kr för båda två. Ett riktigt kap om ni frågar mig :) 

Sen kom jag hem med 3 söta små porslinsugglor som ska få äran att sitta i någon av de tre nya hyllor som jag fyndade på loppisen i söndags. 25kr för alla tre :) 

Hittade även Rice-kopior på muggar. 12kr styck, så jag köpte tre stycken. En till oss var som är perfekt att ha nu i sommar på picknick o sånt :) 

Sist men inte minst så hittade jag superfina porslinsmuggar och skålar för 20kr styck! Självklart skulle dom få följa med hem :) 

Netto levererade med andra ord igår! 
Det kommer bli fler turer dit, det är en sak som är säker :) 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0