Pomp de Lux

Förra veckan så åkte jag iväg med en kompis på klädparty! 
Blev väldigt spontant då hon frågade mig 10 minuter innan vi åkte iväg. 
Men det var hur mysigt som helst :)

Det var klädmärket Pomp De Lux som hade klädparty, och åh vilka fina kläder dom hade! Mycket var dock inte i min stil, men hittade lite fina saker ändå :) 

Köpte en blå shortsdress som Alice ska ha på sig i sommar, och ett par prickiga blå jeansleggins och ett par tunnare blåa leggins med knappar nere vid benen. 
Hur fint som helst :) 
Och kul o ha något som inte går att köpa i butik. 

Byxdressen kostar 259kr
Jeanslegginsen kostar 229kr
De tunna legginsen kostar 130kr

Så lite dyrare än butikskläder, men ändå inte så farligt dyrt! 

Nu längtar jag tills Alice kan ha på sig kläderna! Köpte större storlek på dom allihop!








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0