De senaste dagarna

Jag tycker att det är så otroligt tråkigt när jag får sådanahär svackor i bloggen.
Tråkigt när man ser tillbaka i bloggen sen och ser att man inte har skrivit något vad som har hänt o så.
 
De senaste dagarna så har jag och Alice varit hemma hos farmor och farfar, hemma hos mormor och morfar, varit ute och lekt massor, hälsat på hos hennes kusin August (idag!), shoppat på stan, varit på loppis och busat massor hemma.
I söndags så åkte jag iväg på loppis själv tillsammans med två kompisar, skönt att vara iväg lite själv utan Alice ibland. Ävenfast det känns konstigt att vara iväg utan henne ;) 
 
Imorgon får vi se vad som händer på dagen. Ut på en promenad, eller busa ute på gården.
På kvällen åker vi till Igelstorp iallafall och kollar hur valborgsfirandet är där ute. Jag har bara varit på valborgfirande i Skultorp innan, så det ska bli kul att göra annat också :)
 
Två bilder från igår när vi var ute på gården och gungade och lekte i sanden.
 
 
Anonym
2014-04-29 @ 22:41:03

Hur kommer det sig att ni ska till Igelstorp? Av alla valborgfiranden :)

Svar: Robin kommer där ifrån :) Och hans föräldrar bor typ där :)
Pauline

Anonym
2014-05-01 @ 17:38:55

Aha okej, hoppas det var bra :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0