Frusen fiskpinne

Jag är trött. Sjukt trött. Och det är helt underbart att jag är trött nu. Ikväll. Just nu.
För imorgon ställs klockan på 05.40. När gjorde jag det sist? Öh. Aldrig? Nä!

Jag kommer vara H E L T  S L U T imorgon, efter ett sådant långt arbetspass. Men. Men. Men.
Sista dagen på månaden, blir lite extra cash imorgon för att jag börjar tidigare.

Jag är som en frusen fiskpinne. Som har legat i frysen i hundra år.
Ne okej, överdriver LITE kanske. Men jag är iskall!
Har varit ute och gått med en kompis i 2 timmar. Jag kommer inte ens ihåg när jag var ute och gick sist. Helt galet. Men det var skönt faktiskt.
Förutom att min nit på min sko åkte av. På mina Converse. Mina nya Converse. Som jag inte har haft mer än någon månad. Så ska det väl inte vara? :( 

Nu är det Big Brother och sen blir det sängen. Ögonabums. Bums!
Godnatt med er...





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0