Upp och hoooooppa !!

Har aldrig varit så stressad i hela mitt liv som jag var imorse.

Igårkväll så var jag och Peter på bio, Love and other drugs! Grym film förövrigt.
Och när vi kom hem var jag så trött så vi gick och la oss direkt. Tänkte att, äh jag behöver inte gå upp och kolla på schemat för jag börjar 9. Skönt!
Så jag ställde klockan på 7.40 och snoozade till 7.45. Gick upp på toaletten och tänkte: Nu kollar jag så att jag verkligen börjar 9 idag.
Torsdag den 27e januari 2011 - 08.00 - 18.30.
8 ?? ÅTTA ??

PEEEEEEETER !!! UPP OCH HOPPA !!! JAG BÖRJAR 8 !!!! KAN DU KÖRA MIG ???

Fick verkligen en stressklump i magen och tog på mig kläder jättesnabbt, slängde ner massa frukt och matlådan i en påse och sprang ut till bilen.
Jag kom prick 8!
Heeelt sjukt.

Jag ska alltid kolla schemat varje dag efter detta. Hahahaha!


Tungan ut på försovningar! Hahaha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0