Inte ensam

Godmorgon godmorgon!

Min morgon började ganska nyss faktiskt. Vaknade vid 1 ungefär, gissa av vad?
Grannens otroliga operaröst, vad underbart det är att vakna till det.
Okej, jag kanske inte ska sova bort hela dagen. Men skulle varit skönare att vakna av sig själv istället för grannen. Men men, så kan det vara :)

Idag då. Ingenting planerat! Ligga i soffan och kika på film. Ska nog gå och köpa mig en chipspåse och kanske en liten liten godispåse också.
En söndag är det faktiskt Helt okej att äta sånt. Har knappt köpt något godis denna månaden, så idag ska jag unna mig.

Får väl se om jag har något vettigt att skriva senare sen.
Btw, min kväll igår var kanonbra. Förfest hos jobbarkompisen Bettan och sen utgång på Bogrens.
Vi var INTE ensamma ute kan jag ju säga. Men grymt bra var kvällen iallafall!

Teresa /TUMADRE
2010-02-28 @ 22:00:39
URL: http://tumadre.blogg.se/

Gå in på Eniro.se , under fliken kartor och högst upp till höger på sidan skriver du in siffrorna... Lycka till! ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0