Graffitinails

Något som många har frågat efter på jobbet nu är om det nya nagellacket som IsaDora har kommit med som heter Graffitinails.
Det tog slut direkt när vi fick in dom och så håller det på vid varje leverans vi får på dom.
Så jag var ju tvungen att testa detta och se om det verkligen fungerar.

* Först så måste man använda ett nagellack, vilken färg man vill och från vilket märke man vill.
IsaDora har valt att gå ut med att det bara funkar med deras, men det är ju för att dom vill sälja mer.
Jag har testat med ett vanligt Depend-nagellack och det funkade minst lika bra.

* Först iallafall så målar du ett vanligt nagellack, helst 2 gånger så att det täcker bra.
Vänta med att måla graffitin tills det vanliga lacket har torkat.

* Ta sedan nagellacket som det står Graffiti på och måla ETT lager med det. Tro mig, måla inte mer än ett lager, det gjorde jag och det blev inte alls bra.
Kolla på nageln hela tiden, för på mindre än 30 sekunder så drar sig nagellacket ihop och blir som en graffitimålning på nageln.

Riktigt häftigt tycker jag! Finns många olika färger att köpa, men jag har bara färgen svart.
Köp och testa också om du vill ha lite roligare naglar än bara ett vanligt lack.
Kostar 69:- på Åhléns!


Matilda
2010-08-30 @ 22:32:25
URL: http://www.matildasalmen.com

oj, det har jag totalt missat! kul med nya grejer!



vilken härlig kommentar du skrev nyss! TACK för grattiset och dina gulliga ord! det värmer!



kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0