Det blir jooobb

Idag så har jag jobbat 11 - 19. Väldigt lite folk idag faktiskt, men riktigt skönt att få jobba.
Ska jobba imorgon igen, så både Sara och Ellen är sjuka. Stackars er !! Hoppas ni blir friska snart.
Eller, då får ju inte jag jobba. Men det är ju inte kul att ni ska vara sjuka.

Det blir 8 - 19 imorgon iallafall, så efter jobbet kommer jag slockna som en gris typ.
Fick en tid på torsdag också. Underbart underbart. Kommer klara mig nästa månad också på mina pengar.


Jag och mina två fina jobbarkompisar Ellen och Johanna

Jimmy
2010-04-27 @ 20:40:22

Ha! Jobbar du ihop med Ellen Pettersson, det var som faan! :)

simone
2010-04-28 @ 12:37:57
URL: http://fattybom.se

Tjopp pauline, vad göru för något lillördagsmysigt? Eller något mysigt ikväll? Själv spanar jag helt utsökta betseyklänningar :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0