Mitt liv har gått i kras ..

Jag tror jag börjar bli ganska klar ... Men jag vet inte om jag ska ha mitt hår såhär eller inte :S

Kör på kjol, linne med en människokropp på och mönstrade strumpbyxor.

Har ätit lite nu också ..
Och föresten ... Så ... Mår jag dåligt ... För vet ni ???
När jag kom hem förut så skulle jag sätta på en film ..
Tror ni att det fungerade ? NÄÄ !!
Så min älskade kära Dvd-spelare har pajjat.
Vad ska jag göra nu om dagarna liksom ? :( :(
Ska vänta någon/några dagar och se om den kanske vill starta av sig själv efter ett tag.. Annars så får jag väl gå o köpa en ny.. Suuck !!
Så önska mig lycka till att försöka få igång den själv ...
M
2009-02-27 @ 18:53:38

Finns faktiskt jättebra DVD-spelare på mediamarkt för runt 300 kronor :) absolut inget fel på kvaliteten eller så :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0