Min hemlis som jag gjort idag ...

Hur kommer det sig att jag har så många sidvisningar idag ?
Är ni nyfikna alltså över vad jag har gjooort :)

Såg at EN kom ihåg vad jag skulle göra.
Jag har ju sååååklart gjort ....


Föööre


Efteeeer :)

Jag har alltså tatuerat mig .. Såklart ni visste det !
Fast jag har ingen bild än på hur den ser ut när den är helt klar.
För nu har jag plast på och tejp över, så man ser ingenting.
Men jag kommer sjävklart ta en bild imorgon när jag tvättat den, så ni får se hur den ser ut.


Här är den :)
Fast nu när den är färdig, så är det mer skuggor och sådant i den.
Jag är verkligen helt kanonnöjd med den :D :D
Och jag betalade bara 600 kronor, och var där i nästan 1½ timma.
Jättebra pris tycker jag. Hade räknat med 1000 faktiskt :)


Såhär skräckslagen såg jag ut i början. Tänk er föörsta känslan man får när man får nålen första gången.
Martin sa åt mig att inte andas under tiden som jag hörde att maskinen gick igång. Så jag fick ligga där och spänna magen och hålla andan lite då och då :)
Han var riiktigt grym på det han gjorde.
Fattar inte varför han har fått en sån tråkig stämpel ifrån andra folk att han har tappat stinget och att han aldrig sköter sina tider och att han slarvar med tatueringarna han gör.
Han är en riktigt grym tatuerare och han ska få göra min tatoo nummer 2 också :)
Den kommer jag nog boka in snart tror jag. Har redan en på g faktiskt. Hahahaha.
Nu är jag laddad för detta med tattooos :D

Jag äskar min tautering. och den säger mig så mycket med g-klaven.
Taaack !! :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0