30 oktober

Här sitter jag i soffan och skulle behöva ha typ tandpetare/tändstickor i ögonen för att lyckas hålla mig vaken.
Jösses vad jag är trött!
Linnéa är inne i någon 4-månadersfas, om det nu finns något sånt, för hon vaknar flera gånger på nätterna nu och vill äta. 

Och Alice har blivit så lättväckt, så hon vaknar av Robins alarm 05.45 och vägrar somna om.
Så sen dess har vi varit vakna alla fyra.

Robin är på jobbet, och jag sitter som sagt här i soffan och kollar på Alice som inte kan bestämma sig för vilken film hon vill kolla på.
Bara under denna korta tid när jag har skrivit detta inlägg har hon ändrat sig säkert 4 gånger, hahaha!

Nu verkar det bli Frost som vi ska kolla på. Hm, vad ovanligt ;) 

Annars får vi se vad vi hittar på med denna dag. 
Jag ska komma på vad jag vill bjuda på, på mitt kalas på söndag. 
Jo, för så är det faktiskt. Imorgon blir jag ett år äldre. 
Från och med imorgon kommer jag räknas som vuxen enligt SJ också, haha! 
Kommer nog inte kännas någon skillnad imorgon att det är min dag, roligare när barnen fyller år och ha kalas för dom :)

Nu ska jag mysa med Alice och kolla på Linnéa när hon sover :) 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0