Vecka 35

Vänta lite här nu!
Stanna tiden lite snälla, bara lite?? 

Är jag redo att bli tvåbarnsmamma snart?
Ja, jag menar. Jag är i vecka 35 nu!
Om två dagar går jag in i vecka 36, och då är det drygt 1 månad kvar tills bebisen är beräknad. 

Vet inte vad jag har gett mig in på riktigt, men imorgon åker jag upp SJÄLV med Alice till Stockholm. Med tåg!
Och ska vara där till söndag! 
Ska träffa mina fina Aprilmammor och deras 2-åringar! Vi ska ha kalas för våra barn att dom fyllt 2 i år :)
Det ska bli superkul att åka upp dit och träffa alla, men jag är ändå supernervös över om det skulle hända något när jag är där uppe.
Tänk så vill bebis komma ut när jag är där? 

Håll tummarna för att bebis håller sig inne några veckor till :) 

Som sagt, jag är i vecka 35 nu (34+4 idag) och bilden jag tog på mig precis så ser det ut som att magen har sjunkit lite! 
Mensvärken sitter fortfarande i, men inget som är jobbigt direkt. Så jag ska nog inte oroa mig så mycket ;) 

Nu blir det att lägga min lilla skrutt, som har börjat prata om bebisen här hemma. Det är någon som börjar förstå lite mer nu tror jag :)
Fast hon säger att hon har en bebis i sin mage, och bebisen i min mage heter Agne (Hennes kusin heter ju Agnes, som hon säger Agne till, som hon fullkomligt ÄLSKAR!! Pratas om henne hela tiden här hemma :) ) 

Godnatt säger Alice!
Godnatt säger denna mamman snart också, är supertrött! 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0