Glömsk

Det sägs ju att man får amningshjärna när man fått barn och glömmer saker.
Vad kallar man det då när man inte ens har fött än och glömmer och glömmer  glömmer hela tiden? ;) 

Jag lämnade Alice på dagis för en timma sedan, och la två nappar i jackfickan för att lägga på hennes hylla så hon har!

Säger hejdå till min lilla skruttfia som springer och ger mig världens kram innan hon säger "Hejjå" och går in och leker igen! 

Åker iväg och parkerar bilen på maxi för att springa in och handla lite mjölk!
Ska ta upp telefonen när jag inser att jag glömt lämna hennes nappar på dagis.
Typiskt!
Ringer och dubbelkollar ifall hon kanske har en liggandes där så jag slipper åka dit igen.
Ingen napp. 
Då var det bara att rulla iväg ;) 

När jag kom hem och kommit upp till lägenheten så kom jag även på att jag skulle kolla på våran vagn i förrådet!
Det är nämligen fel på liggdelen (BLÄÄÄ!!), så måste ha chassinumret på vagnen för att kunna reklamera den och förhoppningsvis få en ny.
Håll tummarna på att det går att reklamera den!! 

Nu ska jag äta och göra mig iordning, sen är det dags att jobba min näst sista arbetsdag innan mammaledigheten! 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0