Tjugonde mars

Vad har vi hittat på idag då, dagen då barnbidraget kommit?
Jo, vi har ju självklart storhandlat som vanligt när vi har fått pengar!
Kyl och frys är fyllda med mat, och även massa blöjor till Alice också som vi fick sjukt billigt. 
 
Innan vi åkte och storhandlade så var jag och Alice på babymusik i Lunden. Lika mysigt som vanligt, är glad att jag gick dit och testade vad det var för något. Helt klart favoriten här i stan :)
Sen åkte vi hem och åt mat och Alice sov i 1.5 timma.
 
Imorgon så blir det ut och fara fram och tillbaka hela dagen känns det som.
Först på morgonen har vi fått tid på Bvc klockan 9. Då blir det väga och mäta, 1-årssprutan och läkarkontroll.
Har ju inte varit där på 2 månader, så det ska bli spännande o se hur mycket hon väger och hur lång hon är nu.
Sen ska vi hem och hinner vara hemma någon timma innan det är dags att åka in till stan igen för att gå på Alice första tandläkarbesök. Denna mamman är nervös över det, konstigt nog. Det är ju för tusan inget att vara nervös för!
 
Efter tandläkarbesöket blir det hem och äta lunch för oss och sen drar vi iväg till stan en sväng. 
Sen ska jag även till Vårdcentralen för att söka för mina konstiga utslag jag har fått på kroppen.
Bättre att dubbelkolla så det inte är något allvarligt, fast det tror jag inte. Men när dom blir fler och fler för varje dag så blir man ju lite orolig. Vi får hålla tummarna för att det är något lindrigt som går över med någon kräm eller så.
 
På kvällen kommer Robins kompis hit och dom ska ha gamenight med tv-spel. Så jag stänger in mig i sovrummet då tror jag, är inte så sugen på att kolla på när dom spelar tv-spel ;)
 
Nu blir det Lyxfällan och sen sängen! 
 
Min lilla bustjej säger hej till alla läsare iallafall ♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0