Busig tjej på vift

Idag har vi varit på vift hela dagen i stort sett.
 
Imorse åkte jag och tog hand om syrrans katt en stund, sen åkte vi vidare på kalas hos Robins kompis tvillingtjejer som fyller 2 år imorgon. 
Där var vi i några timmar innan vi åkte vidare på kalas nummer 2. Svärfar fyller nämligen 65 år idag, så vi var där och firade honom. 
 
Kom hem och busade omkring med Alice här hemma. Hon får mig verkligen att skratta, min lilla (eller stora, hon börjar ju bli en stor tjej!) älskling.
Hon har blivit så livsfarlig. Jo, för ikväll så har hon nämligen kommit på hur hon ska göra för att komma upp i våran säng. 
Hon tar tag händerna i lakanet och sen ställer hon en fot på vårat nattygsbord och trycker sig uppåt så hon kommer upp.
Detta märkte jag efter en stund, så går in i sovrummet och ser att hon springer runt runt i sängen.
Som sagt, det är en farlig liten Alice jag har här hemma! 
Nu blir det verkligen att ha sovrumsdörren stängd, hahaha!
 
Ska gå in och kolla på min älskling som ligger och sover i sin säng. Att man kan sakna någon så mycket, som bara är några meter ifrån och sover. Knasigt.
 
Här är min underbara sjömanstjej när hon springer omkring på Robins farföräldrars landställe utanför Tibro ♥
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0