Tisdag-Torsdag

Ja men när man ändå vaknar klockan 5 och har en pigg bebis som vill leka, så kan jag ju passa på att skriva här lite! 

Förra inlägget skrev jag ju att veckan är helt fullbokad, och det har den varit verkligen :) 

I tisdags åkte jag hemifrån 9 på morgonen, och satte mig i soffan på kvällen hur trött som helst klockan 9 efter att ha varit igång hela dagen!
Babymusik, gå på stan, vara med lillasyster Nellie, leverera mat till magsjuk syster med familj, gå på stan igen, komma hem och slå in massa paket och fortsätta vara med Nellie. 

I onsdags så tog jag och Alice bilen till Kungälv för att hälsa på min kompis Karin och hennes son Albin som är ungefär 3 månader äldre än Alice!
Där sov vi även över och åkte hem runt 12 på torsdagen. 
Åkte genom Trollhättan och plockade upp min lillasyster Annie där (hon pluggar där) och hem till Skövde. 

När jag kom hem så däckade jag med en gång och sov nästan i 2.5 timma. 
Fick ingen sömn natten mellan onsdagen och torsdagen då Alice inte kunde koppla av, säkert för att vi sov borta. Så det var riktigt skönt att få sova när jag kom hem :) 

Idag blir det lite bebismys senare på dagen, och på kvällen ska jag ut och äta med jobbet :) 

Nu hoppas jag att Alice vill sova lite till snart så jag också kan få sova lite till.
5 känns alldeles för tidigt att starta dagen tycker jag, men det tycker inte Alice som kryper omkring på sitt rum och leker med allt som ligger på golvet :)

Min lilla toktjej i varukorgen på CityGross i Skara. Vi tog en bensträckare där igår på hemvägen :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0