Arbetsskadad

Åh, alltså. 
Jag tror att jag är lite arbetsskadad. 

Var astrött igår så gick och la mig ganska tidigt. 
När Robin la sig så började jag prata i sömnen, men som jag ändå kommer ihåg vad jag sa och gjorde. 

Jag letade som en galning i sängen efter min kudde. 
Jag har alltid två när jag sover, en för huvudet och en som jag ligger och kramar om. 
Min kramkudde var nu försvunnen, och jag letade efter den.

" Älskling, vad gör du egentligen??"
- Jag letar efter min kudde, har DU tagit min kudde?????
" Nej, jag har inte tagit din kudde. Jag la mig precis i sängen..."
- Men åååh, vart är den???
" Har du kollat på golvet?"
- Äsch, det gör ingenting... Vi har ju rea på kuddar och täcken nu ändå på jobbet. Jag kan köpa nytt! 
" Men älskling, du har ju hittat kudden nu? Du håller ju i den? "
- Godnatt, låt mig sova nu! 

Något i den stilen lät det inatt, hahaha!!
Robin frågade mig imorse om jag kommer ihåg något från inatt. 
Och ja, som sagt,det sjuka är att jag kommer ihåg allt ;) 
Arbetsskadad är man ju liiiiiite iallafall! 
Rea rea rea, är det enda som finns i mitt huvud just nu ;) 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0