Den 29e November

Idag så har jag och Alice varit och umgåtts med hennes och mina kompisar ifrån föräldragruppen.
Vi var 3 mammor och 4 barn, en av mammorna fick nämligen tvillingar :) 
Haft en supermysigt dag med mat,fika och en långpromenad. 
 
Nu här hemma ikväll så har jag vilat med världens huvudvärk (som för övrigt fortfarande sitter i sig, AJJJ!!) och lagat fetaostbiffar och klyftpotatis. 
Sitter vid datorn nu och har Idol i bakgrunden, inget kul längre när alla är dom bra är borta. Men det får vara på ändå.
 
Blir nog sängen snart, så jag får vila bort huvudvärken. Plus att jag behöver sova inatt.
För imorgon ska jag hoppa in och jobba några timmar. Ska bli SÅ kul.
Har längtat efter denna dag, att få komma iväg och göra annat några timmar och släppa den så kallade "mamma-rollen". Frågan är ju dock om jag kommer kunna släppa tanken på att jag inte är med Alice. Kommer nog tänka mycket på henne imorgon, min lilla plutta.
 
Såhär såg himlen ut imorse när jag och Alice gick upp. Helt otroligt vacker!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0