Familjen Hildingsson/Carlssons söndag

Har haft en supermysig dag hemma hos farmor Lena och farfar Leif! :)
Inte gjort så mycket egentligen, men dagen har rullat på snabbt ändå.
Robin och Leif städade Robins bil. Den skulle tydligen vara fin och ren till bilbesiktningen som är imorgon.
Som jag ska vara snäll och åka iväg med!
Får se om Robin har någon bil kvar sen efteråt ;) 
 
Nu ligger jag och Robin i sängen med Alice mellan oss.
Jag sitter vid min dator, och Robin vid sin dator.
Han kollar på film och jag ska strax sätta på en film jag med!
Sociala klubben? JAPP!
 
Ibland får man faktiskt vara lite "själv". Speciellt nu när vi har varit med varandra varje dag 24/7 sen i onsdags!
Det är det lite okej ;) 
 
Puss och kram på er alla! Kul föresten att några av er skrev vilka ni är.
Och kul att veta vilka också, superkul! :) 
Och hoppas ni tycker att det är kul (kul kul kul, vad mycket kul det blev nu!) att jag har tagit tag i bloggen lite mera nu också.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0