Inget samvete

Jag är så sugen på att skriva massor, men har absolut ingen aning om vad jag ska skriva.

Sitter och kollar på Efterlyst precis. Och dom pratar om en dam som är 79 år och har blivit rånad på sin väska. En 18 årig kille som har puttat omkull henne på marken och vält hennes rullator och sen sprungit där ifrån med hennes väska.
HUR kan man ens vilja göra en äldre dam något illa? Det är hemskt att se sånt tycker jag.

Det är samma sak med snattare som man har på jobbet nästan var dag. Är det så jobbigt att betala 15 kronor för en bomullsrondellsförpackning? Hur kan man ens med att ta grejer från någon annan?
Att folk ens har samvete över att göra en sån sak. SUCK!

Skriver mer sen, när jag har något mer vettigare att skriva.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0