Clean

Vilken snygg höft/rumpa jag har. Helt blå....
Jag kan inte ens sitta på en toalett utan att det gör ont. Varför ska jag vara så klantig för, suck.

Har iallafall gått runt och städat och diskat och fixat här hemma sen klockan 11.
Känner mig ganska färdig nu faktiskt.
Ska strax röra mig mot stan och handla lite ingredienser så jag kan baka.
För er som inte vet så fyller jag år på söndag, 2 dagar kvar. IIIH!!
Så jag ska baka lite till mitt lilla kalas som jag ska ha då.

Detta året har gått så sjuuuukt snabbt. Det är redan min födelsedag, och det tycker jag alltid är så sent på året. Snart är det ju jul också så!

Ska ta på mig lite och sen upp på vinden med grejer.

Titta på min älskling vad fin hon är :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0