Skynda Fynda

Godmorgon på er allesammans!

Sitter hemma hos min prins och har precis ätit lite mat. Ska dra oss in mot stan strax så jag kan fyyyynda massa grejoor på jobbet.
Har lagt undan en hel påse full med kläder. Visar er sen om ni vill ;)

Och igår så firade jag och Sabina Ellen på Husaren. Hon fyller 20 år på måndag.
Såklart att det ska firas. Så det var Allsång på Husaren. Och nog var det allsång.
Skrek och sjung så mycket att jag fick ont i halsen tillslut.
Hade med mig min nya kamera dit så tog massssssa bilder.
Kan säkert ta mig tid nu i veckan när jag är ledig och lägga upp dom är på bloggen.
Jag menar, nu har jag ju verkligen TID!
Så underbart skönt. Behöver inte ställa klockan, ingenting planerat.
Jag ska bara VA. Tillsammans med Christoffer då :)

Vi hörs när vi hörs, och då läggs det upp bilder.
Have a niiiice day!

Sötnosen och jag! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0