28 Februari

Hejsan ! :)

Ursäkta mig, men jag har inte haft tid att skriva här idag. Faktiskt.
Trot eller ej, men jag kom inte i sängs förens vid 7 ungefär. Och sedan har jag varit med min lillasyster hela dagen, förutom när jag inte städade och diskade ..

Kvällen igår var KANONKUL! 5 av 5 toasters. Bra umgänge och rolig kväll.
Dock ett antal tårar. Ajajajaj vad ont det gjorde.
Att få 80 kilos tyngd på nacken och man hör KNAAAAAK. Det är inte skönt kan jag ju säga er.
Har fortfarande ont. Shiit alltså.
Vi var iallafall i en lokal längst upp i Gurras lägenhetshus, och sedan gick vi vidare till Kåren.
Där var det sjukt mycket folk, men det var riktigt skoj.
Sedan drog vi vidare på efterfest hos en kille som hette ? ( minns inte namnet ) ..
Drog hem till mig tillsammans med Mathilda, Erik och Basse. Det blev matlagning ( bacon och pommes ) och sedan filmtittande. Förtrollad. Killarna blev kanonglada av filmvalet.

Men iallafall .. Kvällen var UNDERBAR!


Snygga födelsedagsbarnet Gurra med hans presenter. Haha!
Lnd
2009-03-02 @ 20:43:48
URL: http://tetree.blogg.se/

HAHA! Klockren tröja :P seriöst, den skulle ja vilja ha

Mörtin
2009-03-02 @ 23:19:25

du menar inte eric med c då ;) ?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0