Grrr....

Äntligen fungerar det !! :)

Därför har jag inte skrivit något för bloggen har inte fungerat som jag velat att den skulle göra.
Men nu blir det inga bilder på Emd. Det får vi ta imorgon eller något, för jag är SJUKT TRÖTT !!

Jag är iallafall överlycklig. Över att jag ÄNTLIGEN har träffat Erik igen. Han är verkligen grymt bra.
Och jag är grymt "Förälskad" i honom. Han ska bli min, någongång.

Har jobbat idag hela dagen iallafall, och imorgon blir det jobb igen. Hela dagen. 8.30 - 19.05.
Men detta är min sista schemavecka, sen får vi väl se hur mycket jobb det kommer att bli...
Antar att det kommer bli ganska mycket :)

Jag kan bjuda er på en bild på den snyggaste, så får ni lite Smakprov.

Emelie
2009-09-05 @ 20:33:22

då är vi två som är förälskade i erik, MUMS på erik, SÅÅÅ J*VLA SNYGG!! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0