gooodn.... mer behöver jag inte säga

Jag höll på att bli toookig ;)
Det gick inte att logga in på publishme.se ..
Men nu så , nu är jag inne.

Hade väl mest bara tänkt att berätta att jag är mätt och belåten. Grillad kyckling med ris och thaisås och massa krussidull. Gud vad gott det är :)
Jag ska jobba imorgon så jag borde gå och lägga mig nu faktiskt. 09.50 - 18.05.
VI får se om det blir något skrivande för mig imorgon. Så säger jag alltid och sen blir det att jag skriver ganska mycket ändå. Men imorgon så jobbar jag ju som sagt. Och på kvällen så ska jag åka till Fagersanna och träffa Björn Gustavsson. Jag är tydligen hans förebild. Kul kul :)
Så jag åker nästan dit direkt efter att jag har slutat jobbet.

Ville bara säga godnatt också till er.


jag och mina älskade systrar ... jag älskar er <3

Pussss !! :*
Josefin
2008-07-31 @ 22:40:30
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

sv: tack!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0