Gott nytt år på er

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem.
Nellsan pellsan är sjuk, igen. Feber och värk i örat.
Så pappa och Nellie blir hemma ikväll och firar nyår själva.
Men pappa är och kör Annie till Kinnarp, så jag får vara hemma tills han kommer.

Hoppas ni får en superbra kväll !!
Och att ni får en bra start på det nya året.
Jag hoppas min kväll blir bra iallafall



GOTT NYTT ÅR !!
Eva
2008-12-31 @ 22:32:30
URL: http://evapetersson.blogg.se/

Tackar så mycket!! :) Jaha :) Ja, det är väl en pil på slutet på skorpionens tecken va? Jaha, min sitter också på handleden... tatueraren frågade om jag var riktigt säker på att jag ville göra den på handleden, eftersom det var min första tatuering och för att det skulle göra ont, just för att jag ville ha den så långt ner.

Okeeej, då måste jag kika in den. :) Jag är inne på att göra en till jag med, skulle vilja ha en på utsidan av låret, men jag vet inte vad jag vill ha för motiv, det skulle ju bli finast om det var nå avlångt :)

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0