30 April - Valborg!

Hej på er ! :)
Nu är jag hemkommen, eller egentligen har jag varit hemma sen 6.
Men först så möblerade jag om mitt rum så att jag skulle få plats med en till säng där ;)
Edith ska sova hos mig inatt :)
Sen så fotade jag alla mina saker som jag har köpt idag ! Det blev en hel del vill jag lova er.
Ganska farligt att vara där nere, man hittar ju massa skit ...
Nu ska ni få se vad jag har köpt :)



Edith är laddad för bilresan ! Det tog ca 6 timmar sammanlagt fram och tillbaka.. man blir seg av att sitta i en bil så länge faktiskt.


Skor ifrån Scorett Outlet 200 :-


Chips 12 :- och Vingummi 15 :- är ett måste i bilen hem :)


Se upp för dårarna 80 :-
Datemovie/Epicmovie 70 :-


Steps 10 :- styck
5-pack strumpbyxor 13 :-
Trosa 17 :-


Köpte lite saker till min lillasyster också :)
Såpbubblor 13 :-
Päskflaska 20 :- / styck


Badshorts 60 :-


Badshorts 60 :-


Scarfs 30 :-


Väska 70 :-


Blå/vitt randigt linne 60 :-


Vitt linne 40 :-


Vitt linne 40 :-


Hårinpackning 37 :-
Rött nagellack 17 :-


Det blev med inhandlat än vad jag tänkt mig :)
Gissa vad allt detta gick på ??
900 :-
Skitbilligt juuu .

Nu ska jag snart ner till elden med Edith, Malin och Sandra :)
Sen ska vi hem hit och kika på film.
Hoppas ni får en bra valborg..

Pauline sluttext
Jonna
2008-05-01 @ 11:52:29

vart var du? :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0