Hur mår jag?

Jag ligger i sängen och är så otroligt rastlös. Men min kropp orkar verkligen inte göra något, gick upp och tog hand om tvätten sen blev jag helt slut och hamnade i sängen igen.

Jag blöder fortfarande ganska mycket och har värk i både rygg o mage, igårkväll höll jag på att bli galen på smärtan.

Sjukhuset ringde mig förut, jag fick ta blodprov i måndags och resultaten var nu färdiga.
Enligt blodproverna så visar det fortfarande att jag är gravid, så jag måste in på fredag igen för att ta nytt blodprov och göra nytt ultraljud.
Vet inte vad allt innebär om jag ska vara ärlig, förstod inte så mycket av vad han sa heller.
Men jag gissar att jag får reda på mer på fredag hur vi ska göra med allt!

Får se vad jag ska hitta på nu, hitta nått kul o kolla på i mobilen och gosa med Svea. Så får det bli!

Och TUSEN TACK allihop som skickar hälsningar till mig. Ni är helt underbara, tack för att ni bryr er. Det värmer oerhört mycket <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0