Vilken natt

Oj vilken natt, jag har vaknat hela tiden i stort sett.
Linnéa håller väl på för fullt o bygger upp sitt immunförsvar genom att ytterligare en gång bli sjuk sen hon började förskolan.
Denna gång är hon extremt förkyld och en ögoninfektion på det också.
Så hon och jag har inte sovit mycket inatt, lilla plutt. Hon har vaknat o varit jätteledsen många många gånger inatt stackarn :(

Jag har sovit i Alice säng inatt så jag har varit nära Linnéa, och henne säng är ju inte den största att sova i. Haha!

Jaja, har väl fått tillräckligt med sömn så jag ska klara av att jobba sen iallafall.
Så kör Robin halvdag eftersom jag börjar 12 idag! Så skönt när vi kan göra så och dela upp dagarna.

Nu ska jag försöka vakna till och sen mysa med Alice vid tvn lite. Linnéa ligger fortfarande o sover, det behöver hon nog efter natten!

Det ser så otäckt ut med Linnéas öga :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0