13 oktober

Godmorgon godmorgon kära torsdag!
Vad jag inte var sugen på att gå upp ur sängen imorse, jösses vad trött jag är.

Andra mornar så brukar Alice vilja kolla på tv och bara mysa en stund innan vi startar dagen på riktigt. Men idag skulle hon börja leka med en gång, självklart! Haha.
Så nu är jag en såååå rolig mamma som ligger i hennes säng och kollar på när hon och Linnéa bygger med duplo.

Idag kör vi på hemmamys nu på förmiddagen innan jag åker iväg på jobb sen. Och då kommer Robin hem och byter av mig då barnen är hemma. Linnéa har fortfarande en riktigt jobbig förkylning och ögoninflammation. Peppar peppar, så har ingen annan blivit sjuk än. Hoppas det håller sig så också, ögoninflammation som är så smittsamt.

Hepp, dags att flytta sin rumpa från sängen. Nu ville hon leka i vardagsrummet istället.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0