1 oktober

Godmorgon!
Vad morgonen startade för längesen, på tok för tidigt.
Två dagar i rad har Alice kommit in till oss vid 4 och varit ledsen, vi tror att hon har börjat bli mörkrädd :(
Så en bättre nattlampa får nog införskaffas till henne så hon kan sova om nätterna.
Och så hennes mamma kan sova, för blir jag väckt så har jag så svårt att somna om.

Hur gick det på sjukhuset igår då?
Mina värderna hade gått ner otroligt mycket, så det är ett missfall. Skönt att få höra det istället för att det skulle bara utomkvedshavandeskap som jag var så orolig över att det skulle vara.
Det är ju absolut inte kul att höra att det är missfall heller, men hellre det just nu än utomkveds.

Ska till vårdcentralen i veckan o ta ytterligare ett blodprov för att se så allt är borta. Så det hoppas vi på att kroppen tar hand om själv så jag slipper ev skrapning o så.

Idag annars då, vad händer?
Funderar på om jag ska åka till värsås på klädbytardagen som är där idag, eller strunta i det.
Det enda barnen behöver är vinteroveraller och vinterskor, och det är nog många ute efter på en klädbytardag tror jag.
Jag får fundera lite till, det är öppet till 12 iallafall!

Ikväll kommer våra kompisar hit och ska äta lite mat o så. Alice har längtat så efter att få leka med deras barn, så hon längtar väldigt mycket efter kvällen just nu.

Nu blir det frukost så får vi se vad som händer nu på förmiddagen! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0