Loppi Blogbag Höstkids

Nu har jag fått äran att få hem en Loppi Blogbag igen. Älskar när dom har sina bagar så man får testa på nya saker!
Denna gången heter den Höstkids,massa blandade saker denna gång :)
 
Favoriten från Alice sida blir väl självklart vitamintabletterna, som ser ut som små söta kaniner.
Nackdelen är väl att man bara får en, tycker Alice, som tror att det är godis! Haha!
Men förklarar för henne att man får en sådan om dagen, när hon kommer hem från dagis. Och det kommer hon så väl ihåg, så hon går dit där vi har burken och säger att hon vill ha en kanin!
Vitamintabletterna innehåller Kalk och D-vitamin, så dom ska vara mycket bra mot skelettet.
Det är märket Acrilex Kidszoo på vitaminburken!
 
Sen fick vi med en bok skriven av Camilla Läckberg, hennes barmböcker som handlar om Super-Charlie!
Denna bok heter Lejonjakten, och den var uppskattad både från min sida och Alice sida. Spännande när den handlade om ett djur, som Alice älskar. 
Förlaget som Camilla Läckberg ger ut sina böcker igenom (iallafall barnböckerna) är Tukan Förlag.
 
Ska bara köpa hem kyckling så ska jag prova på de nya produkterna som fick har fått hem ifrån Santa Maria
Har fått hem en Asian Wok Soy & Sweet chilisås, spännande när man har både soja och sweet chili i samma flaska. Den ska vi testa ihop med kryddan som vi fick med hem, Asian Paneng Red Curry
Jag återkommer när jag lagat mat med detta produkter, så får vi se vad jag tycker om dom!
 
En perfekt produkt att ha med i skötväskan när man har barn är ju alcogel, och jag ska få testa en med doften av hallon. Nu i höst och vintertider när det går massa sjukdomar, är det ju perfekt med alcogel! Denna är ifrån märket CCS Healthcare AB, och alcogelen heter DAX Alcogel Sweet Raspberry.
 
Sen fick jag en produkt ifrån märket ColdZyme, och det är en munspray som ska verka mot orsaken till förkylningen. Den ska bilda en skyddande barriär på slemhinnan i svalget som försvårar för förkylningsvirus att orska sjukdom. 
 
Skulle fått hem ett magasin ifrån Loppi, deras egna tidning Loppi Förskola.
Men något har blivit fel, så fick inte med den i denna box. Tråkigt nog, då jag såg fram emot att läsa den.
Istället, eller jag gissar att det är istället för den iallafall, så fick jag med ett lusmedel ifrån märket Linicin. 
Bra att ha hemma när Alice går på dagis, ifall vi skulle få hem den skiten hem hit. Då får vi behandla snabbt!
 
Nu har jag fått med alla produkter som var med denna gång, och jag är så nöjd med sakerna!
Längtar efter att få smaka på Santa Marias produkter :)
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0