Barnkläder

Nu är det inte långt kvar tills jag förhoppningsvis ska få iväg lite barnkläder! 

Har packat ihop 5 stycken plastbackar med kläder som jag ska sälja på en loppis här i stan på lördag!
Helt galet vad man samlar på sig kläder.

Okej att jag har Linnéa nu som kan ha kläderna också, men jag har faktiskt sparat lika mycket som jag ska sälja. Galet ;) 
Har varit lite väl shoppinggalen under Alice första två år tror jag ;) 

Hoppas att många vill köpa mina kläder, vill ju helst inte få hem massor tillbaka!

Nu ska vi äta frukost och göra oss iordning så Alice kan få komma till sitt andra hem, haha! Vad hemskt det lät, men hon älskar verkligen sitt dagis. 
Hon springer ( för det mesta ) in och vill börja leka med barnen direkt. Hon hinner knappt ge mig en hejdå-kram, haha ;) 
Och när man hämtar henne så vill hon aldrig följa med hem, då ska hon visa vad hon leker med. 
Skönt att det är så iallafall, hade varit jobbigt om hon inte gillade dagis :) 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0