22 Oktober

Vi kör en favorit i repris och plussar på lite extra dagen till ära! 
Linnéa vaknade med blöt pyjamas, yes underbart. Upp och byta och fixa med täcket. 
Under tiden som jag är i tvättstugan och fixar så kommer Alice uppspringandes till mig i panik! 
"Alice, gå in och lägg dig igen. Mamma kommer snart, ska bara byta blöja på Linnéa!"
- Blä, blä... Blöt!!! Och tar av sig sitt nattlinne.....
Och ja, det förstår jag ju varför hon tog av sig den. Hela nattlinnet var helt dyngsurt, helt galet!! 
Happ, ett till nedkissat barn. 
Då var det bara att börja fixa barn och säng. 

Det tål att lägga till o säga att klockan just nu är 05.45, snaaaark! 

Och mitt i all kaos så ska jag självklart få min första mens efter graviditeten. 
Smärtan är underbar. Tack kroppen, tack!
Precis vad jag behövde just denna dag och morgon ;) 

Jaja, carpe diem!
Nu blir det kaffe och sen efter jag lämnat Alice på dagis så ska jag fika med massa mammor och bebisar :)

Tack för den underbara morgon ni gav mig mina barn ;) 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0