20 oktober

Inatt har jag känt på hur det är att ha två småbarn på natten iallafall....

Robin har sovit i Alice rum inatt för att inte väcka oss med hans fruktansvärda hosta! Så Alice har sovit tätt tätt på mig inatt ;) 

Igårkväll när jag gick och la mig så möts jag av ett nedkissat täcke, Alice blöja hade läckt! 
Hitta ett extratäcke, byta blöja på en trött och sovande Alice och krypa ner och försöka sova.
Precis när jag somnat så vaknar Alice och är törstig!
Robin kommer med en flaska vatten, Alice somnar om. 
Vaknar en stund senare och vill dricka igen! Och ytterligare en gång till innan vi somnar båda två! 
Någon timmas sömn fick jag innan Linnéa vaknar för mat. 
Linnéa somnar om, inte jag...
Alice vaknar, vill ha nappen. 
Jag somnar.
Två timmar senare vaknar Linnéa, 05.20, och vill äta.
Alice vaknar och tror att det är morgon. 
Alice går upp. Bara att gå upp då.....

Ja men GOD MORGON på er! ;) 
Idag är jag mer död än levande känner jag, haha! 

Längtar tills Robin har vaknat så jag kan åka och storhandla SJÄLV!
Ja, jag börjar klättra på väggarna lite av att ha varit hemma sen i fredags nu. 
Vilken skit vi har åkt på alla fyra. 
Jag är den som har klarat mig undan ifrån det bäst, som alltid. Konstigt det där. 
Robin blir alltid, verkligen ALLTID, sjuk när Alice är sjuk. 

Dags för kaffe och Frost!
Dagis har fått Alice till att börja tycka om  Frost, så den filmen har vi säkert kollat på 20 gånger dessa dagar. 
Tack, verkligen tack dagis ;) Höhö!
Alice är bara 1 år sen med att bli frälst i den filmen ;) 

Sålänge inte massa frostsaker kommer in i detta hem är jag nöjd, filmen är ju mysig. Men, allt är ju i frost nu för tiden ;) 

Jaja. God förmiddag säger jag väl nu då! :)

Alice dricker också kaffe, i sin pippimugg ;) 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0