16 November

Här sitter vi i köket och kollar ut på det tråkiga vädret! 
Man bli så trött när det är grått väder och regnar :/ 

Alice sitter och leker med sina pärlor och Linnéa sitter i sin stol och tjötar med sina leksaker. 
Och jag för tillfället väntar bara på att klockan ska gå så Robin kan komma hem från jobbet. 

Snart är det dags för mig att börja jobba lite också, det behövs känner jag ;) 
Ska jobba en dag varje helg nu fram till julafton, skönt att komma ut och vara bara Pauline lite :) 
Får se hur förvirrad jag kommer vara i butiken, har ju inte jobbat sen första maj ;) 

Nu ska jag få Alice till att städa undan alla pärlor här i köket, skulle nog behöva ett lycka till tror jag. Med tanke på att Alice oftast har sina öron i rumpan nu för tiden, hur kul är det att göra som mamma säger liksom??? 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0