Barnvagnen!

Ursäkta röran i bakgrunden på bilden, men jag vill bara visa hur nöjd jag är med min barnvagn!
Äntligen har allt löst sig med alla delar och sånt till barnvagnen, förutom mina 544kr som jag fortfarande inte har fått tillbaka från ett fakturaföretag :( 
Var i kontakt med dom senast idag och dom lovade att skicka ett mail inom 24 timmar så jag ska få fylla i mina kontouppgifter. Så HOPPAS verkligen jag får detta mail nu! 

Liggdelen på bilden fick jag betala endast 38 RIKSDALER för! Hur bra? :) 
Och resten av barnvagnen har jag betalat 3000kr! 
Adapter till babyskyddet för 700kr totalt, och sen väntar jag på en bygel till sittdelen! 
Så totalt 4000kr för denna :)

Längtar SÅ tills jag får börja köra den som syskonvagn :) 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0