ÄNTLIGEN!!

Nu äntligen kan man skriva ett inlägg som man har väntat på att få skriva, lääääänge!

Ja, för nu är vår prinsessa ÄNTLIGEN här hos oss!!! 
I måndags den 22 Juni så kom hon 22.18 med vad jag tyckte var i raketfart. 
Skriver mer om själva förlossningen en annan gång, så ni kommer förstå vad jag menar ;)

Hon kom i vecka 38+2, alltså räknas hon som fullgången!
Hon var 3270 gram "tung" och 49cm lång. Hennes huvudmått var 35cm.

Jag/vi lever i en bubbla nu. Kan inte förstå att jag är tvåbarnsmamma nu!
Kan inte förstå att denna söta lilla plutt har legat i min mage. 

Vi kom hem igår, så var kvar på BB över natten och inväntade läkarundersökningen och sen fick vi åka hem efter ett bad för godingen. 

Allt har gått hur bra som helst, och går jättebra också!
Så stolt över mina två små tjejer här hemma.
Alice är HUR snäll som helst, och bebisen som ännu inte har fått något namn, är också supersnäll!

Nu blir det att amma lite här verkar det som, lillan vaknar!
Jag skriver mer en annan dag när jag orkar skriva om allt :) 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0