Gungar på höfterna

Jahapp, här står jag i köket och gungar på höfterna.
Ja, Linnéa sitter i bärselen och jag får absolut inte stå still ;)

Fixar lite varma mackor till mig själv. Så rolig kväll har jag det, i min ensamhet.
Robin tog precis med sig Alice in i sovrummet. Han är svintrött efter att ha jobbat idag, första dagen efter semestern.
Så han gick o la sig tidigt, och kvar blev jag.

Jag är inte trött alls faktiskt!
Mina fina tjejer gav mig nämligen sovmorgon i morse. 08.20 vaknade dom båda två! Tack älsklingar :) 

Men det blir att kolla på Irene Huss innan jag går och lägger mig också, om Linnéa vill vill säga ;) 
Det är hon som styr mina tider!
Men, peppar peppar ta i trä, så har hon än sålänge inte varit vaken på nätterna mer än att äta lite snabbt 1-2 gånger. Så det blir hon säkert inte i natt heller då :) 
Hoppas på det iallafall! 

Nu blir det mat här, mums :) 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0